Saturday, February 2, 2013

5
Little Secrets

Panas! Aksi Aaron Aziz & Siti Saleha Berpelukan & Bercium!

Assalamualaikum (^__^)v
*kalau tak jawab dosa, kalau jawab AWESOME*

Gambar aksi Aaron Aziz dan Siti Saleha yang berpeluk dan bercium - Inilah beberapa gambar babak dan agenda berpeluk dan bercium di antara Aaron Aziz dan Siti Saleha dalam Filem Kerat 14.. Sebenarnya, agak kontroversi juga filem ini memandangkan babak berpeluk dan bercium kelihatan real dan seolah-olah dilakukan secara benar..

Filem Kerat 14 merupakan sebuah filem aksi dan bakal menemui penonton di pawagan pada 14 Februari 2013.. Jom tengok beberapa gambar agenda romantik dan keterlaluan tersebut -->







Hah! Patah seribu lar gadis-gadis di luar sana tengok Aaron Aziz macam nie! Hahahaha!! (^__^)v Nama pun pelakon & berlakon.. Kena lar bagi nampak real, tapi jangan real-real realiti sudah lar!

Dan pendapat saya, sebelum-sebelum nie banyak jer filem-filem & ceritera di TV yg ada babak-babak romantis macam nie.. Tapi kenapa sekarang baru nak kecoh? Wallahua'lam!! (^___^)v

...ARIOS AMIGOS...
(^___^)v

Sumber : SiakapKeli

JGN SHY-SHY CAT UTK B'KOMEN (^_^)v

5 comments:

Seneorita Baharin said...

dunia2..sepatutnya pengarah perlu laa mmbuat ssuatu drama or film dgn berfikir dahulu bkn maen buat je dgn tanggapan penonton akn suka adegan2 panas cm2..haish

Nurul Aini said...

Aaron aziz ke tu? nampak lain je..tak kisah pun dengan si aaron tu..hahaha..tak minat langsung lah. err..pendapat saya lah ye, tak patut sebenarnya cerita melayu buat aksi macam ni. Nampak macam cerita barat dah.

Paly said...

sb tu aku kurang mnt tgok citer drama2 orang islam, bleh jem otak tgok... kalau tgk yg kapir pnye, takde la nak geram blasah.. haha

FarhanahAdzlan said...

dulu minded nye close sekarang mindednye dah open so baru perasannlahh hahaha

✿A I N A A✿ said...

Aaron ke tu?? ena tak minat ngn A.A ni.. heheheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright @ boLey paNdAnG-paNdAnG, jGn cUri-cUri : FakhRuru