Saturday, February 9, 2013

10
Little Secrets

Nantikan 1st beLog Contest daripada FakhRuru!

Assalamualaikum (^__^)v
*kalau tak jawab dosa, kalau jawab AWESOME*

Sikit lagi! Sikit lagi! Sikit lagi utk memenuhi kriteria sebelum beLog FakhRuru melancarkan 1st beLog CONTEST! Kriteria apakah? 1st beLog CONTEST sempena 500 followers! Tapi sekarang perlukan lagi 3 followers utk mengisi kekosongan jawatan! Ahakz!! (^__^)v


beLog CONTEST apakah? Jeng! Jeng! Jeng! Kalau nak cepat-cepat tahu, suruhlah rakan beLogger korang-korang mengisi 3 kekosongan jawatan tue! Hahahaha!! (^__^)v Bagi suspen sikit walaupun tahu korang-korang tak suspen pun (-__-)"

Klu beLog Contest : MATEMATIK

Hah! Siap ada bagi klu lagi tue.. Hahaha!! Hopefully 1st beLog CONTEST by FakhRuru yg bakal berlangsung nanti akan mendapat sambutan yg diharapkan! Amin! Just wait & see!! (^__^)v

Happy beLogging daripada beLog FakhRuru
- lebih AWESOME daripada biasa -

...ARIOS AMIGOS...
(^___^)v

JGN SHY-SHY CAT UTK B'KOMEN (^_^)v

10 comments:

Shazrizal Shahmy said...

Harap hadiah contest tu merupakan wang tunai...RM100 ke RM200 ke...Sekarang ni susah nak cari blogger buat contest hadiah berbentuk wang.Kalau Fakhruru buat..mesti beribu-ribu yg join

nadia farhana said...

wahh .... yaya tunggu hihihi

NaZiRaH @ Ezyra said...

sikit jer lagi ni..;-)

Mieza Suhaini said...

yeahh ! hahah . pape inform. takut terlepas pandang :p

Fakhruru said...

@Shazrizal Shahmy
aiyoo!! hadiah nie xde lar mcm tue skli sbb contest smple2 jer.. klu nk wang tnai cmtu, nxt2 tyme lar.. contest kna power skit ^^

Fakhruru said...

@nadia farhana
tnggu2!! hehe

Fakhruru said...

@NaZiRaH @ Ezyra
cpt2!! promote kt kwn2 ^^

Fakhruru said...

@Mieza Suhaini
insyaAllah!! pape sya roger2 lain ^^

Paly said...

konfem aku join, hahaha

Fakhruru said...

@Paly
hahaha!! xkonpem pon ak PAKSA ko join jgk.. hahaha!! =P thanks bro!! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright @ boLey paNdAnG-paNdAnG, jGn cUri-cUri : FakhRuru