Sunday, February 3, 2013

4
Little Secrets

Kenapa Kebanyakan Lelaki GAY Handsome?

Assalamualaikum (^__^)v
*kalau tak jawab dosa, kalau jawab AWESOME*

gambar hanya hiasan

Artikel ini bukanlah untuk mempromosikan budaya Gay, tetapi sekadar melontarkan persoalan: Kenapa Kebanyakan Lelaki Gay Handsome?

Adakah terdapat sebarang hubungkait antara penampilan dengan kecenderungan seksualiti seseorang itu? Atau adakah mempunyai sebab-sebab yg lain?

Ikuti beberapa pendapat di bawah ini yang dipetik daripada forum di wiki.answers.com:-

PENDAPAT 1

Dalam komuniti gay, byk penekanan diletakkan di atas cara anda melihat. Kebanyakan lelaki gay menjaga badan mereka & meletakkan beberapa usaha supaya mereka kelihatan menarik setiap hari. Lelaki yg tradisinya gay biasanya berhubung dgn lebih baik & sentiasa terdedah dgn trend fesyen terkini. Oleh itu, mereka akan sentiasa kelihatan menarik.

PENDAPAT 2

Lelaki gay adalah lelaki yg tertarik kpd lelaki, oleh itu mereka tahu apa yg membuat seorang lelaki kelihatan menarik. Mereka meletakkan ciri-ciri ini ke dlm amalan/aktiviti seharian mereka & sebab itulah anda dpt melihat kenapa lelaki gay boleh menjadi sangat kacak. Namun itu adalah cara yg sangat umum & mudah dilihat, sudah tentu ia tidak terpakai kpd semua.

Sifat estetik (luaran) bagi sesetengah lelaki adalah tentang bagaimana mereka menjaga diri mereka sendiri & bagi sesetengah lelaki pula ia adalah anugerah semula jadi. Dan faktor yg kedua inilah yg membuatkan ramai orang terpesona (iaitu faktor semulajadi).

Seksualiti seseorang tidak secara langsung mempunyai sebarang kaitan dgn bagaimana seseorang itu kacak/hodoh. Sesetengah lelaki memang kacak tanpa mengira sama ada mereka adalah gay, bi @ straight sama seperti kebanyakan orang lain yg sederhana secara estetika dicabar tanpa mengira seksualiti mereka. Orang yg berlainan mempunyai citarasa yg berlainan supaya apa yg seseorang mungkin berfikir menarik, mungkin orang lain mendapati ia tidak menarik, jadi kekacakan adalah idea yang relatif.

PENDAPAT 3

Saya tidak boleh kata semua lelaki gay kacak, kerana saya pernah berjumpa dengan lelaki gay yg menyebabkan saya langsung tak lalu nak makan, ia sangat hodoh! *gelak sekejap dekat sini*

Ramai antara mereka memilih berada di gym, diet & sentiasa dipersiapkan dengan keperluan yg berkecenderungan gay bagi majoriti lelaki homoseksual.

Mungkin majoriti menarik kerana mereka sanggup untuk melabur supaya kelihatan fit, menjaga kesihatan & juga berpakaian menarik.

PENDAPAT 4

Ya, pada keseluruhannya, lelaki gay lebih bijak menjaga diri mereka & memberi perhatian yg lebih kpd penampilan mereka, tetapi ada sebab lain. Ia adalah kerana lelaki gay yg lebih tua dan/atau kurang menarik jarang dilihat. Tiada siapa yg memberi perhatian kpd lelaki gay berumur 40 tahun ke atas atau mereka yg di bawah 40 tetapi kurang kacak, & ini terutamanya di kalangan lelaki gay sendiri.

....................

Apa Pula Pendapat Korang-Korang?

...ARIOS AMIGOS...
(^___^)v

Sumber : SiakapKeli

JGN SHY-SHY CAT UTK B'KOMEN (^_^)v

4 comments:

Unknown said...

haha..du hast recht.. :D

Fakhruru said...

@Seneorita Baharin
hahaha!! danke SEHR!! ^^

INNANIE ARIFFIN said...

fuhyoh becerita pasal gay ni :)

hmmm dah baca n3 gay yang saya tulis tak???

Fakhruru said...

@Innanie | Ariffin
boleh aja!! ^^ share2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright @ boLey paNdAnG-paNdAnG, jGn cUri-cUri : FakhRuru