Monday, April 22, 2013

24
Little Secrets

TONTON MasterChef Selebriti Malaysia Musim 2 Full Episod

Assalamualaikum (^___^)v
*kalau tak jawab dosa, kalau jawab AWESOME*


"Akhirnya Dapur Masterchef Selebriti Malaysia 2 berasap kembali! 19 selebriti terhangat di Malaysia bakal berentap di gelanggang dapur yang penuh drama. Sajian terhangat dan paling glamor akan tersedia untuk santapan anda semua!"


Kini Saluran Hiburan Melayu Utama Malasyia, Astro Ria terus komited untuk membawakan rancangan hiburan yang mampu memberikan kepuasan kepada setiap penontonnya. Rancangan yang mampu memenuhi selera dan kehendak segenap lapisan masyarakat ini terus membawakan lebih ramai pilihan selebriti dengan pelbagai kerenah dan cerita yang tersendiri. Rancangan MasterChef Selebriti Malaysia musim kedua ini bakal menemui penonton pada setiap hari Sabtu hingga Selasa pada jam 9 malam bermula 20 April 2013 di saluran 104.

Apakah kontroversi yang bakal muncul? Siapakah yang bakal tersingkir? Siapakah bakal juara selepas Dato' Fazley? Semuanya hanya di MaterChef Selebriti Malaysia Musim 2!! (^___^)v



| EPISODE LIST |

JGN SHY-SHY CAT UTK B'KOMEN (^_^)v

24 comments:

L.O.V.E stOry said...

cepat la upld mChef epsode 25 .

Fakhruru said...

@L.O.V.E stOry
sbar yek.. coming soon ^^

Noraini Suali said...

Hmmmm.... tak sabarnyer nak watch ep28....

Ana Asha said...

episode 28??

Fakhruru said...

epsod 28 akn dtg.. jdi harap bsbar ^^

Syigim said...

thanks so much uploadkan episode latest dgn cepat! saya menonton dari dubai :)

Fakhruru said...

@Syigim
ur welkem! slmat mnonton dri jauh yek! hehehe!! ^^

pierre said...

bro, episod 29 bro!..cepat ckit

Fakhruru said...

@pierre
sabor2~

Yaya Comel said...

Fakruru pliss i tgk using mobile..so episode 26 27 i x dpt nk tgk sbb page tu terlalu berat..plisss wat mcm episode 1 smpi 25 y u gune dailymotipn pnye tu..bsyokmovie terlalu berat..jd i x dpr nk tgk..so i stop smpi 25 je..sbb i xnk skip episode y i x dpt tgk tu..pliss fakhruru im begging...

Yaya Comel said...

Fakruru pliss i tgk using mobile..so episode 26 27 i x dpt nk tgk sbb page tu terlalu berat..plisss wat mcm episode 1 smpi 25 y u gune dailymotipn pnye tu..bsyokmovie terlalu berat..jd i x dpr nk tgk..so i stop smpi 25 je..sbb i xnk skip episode y i x dpt tgk tu..pliss fakhruru im begging...

Yaya Comel said...

Fakhruru pliss i x dpt tgk daaa..page tu berat sgt..im watching using mobile..sooo plisss buat mcm y episode satu smpi 25 gune dailymotion tu..i da menangis sbb x dpt tgk.asyik loading je....

NBZ Berkat said...

terima kasih sudi berkongsi dengan kami ea admin..kalau dalam simpanan admin ada jugak masterchef selebriti musim pertama @ masterchef malaysia admin tolong upload ea..sekali lagi terima kasih..:D

Fakhruru said...

@Yaya Comel
insyaAllah, nti sya tgk cmne yek.. sya ltak jgk yg dailymotipn pnya, itu pon klu ada yek ^^

Yaya Comel said...

Tq fakhruru...pliss da nk final ni

Fakhruru said...

@Yaya Comel
done! awk dh boleh mnonton! ^^

zDy_aReSat said...

admin ramal siapa juara?
korang semua?

pinkaira said...

Aslmlkm Fakhruru. Npe ep 38 xde Bsyok, gune dailymotion lambt la, asyik loading je..Leh x lex y Bsyok, smgt nk tgok ni..:)

Fakhruru said...

@zDy_aReSat
che ta or myb celina.. hoho!! ^^

Yaya Comel said...

Tq fakhruru muaahh love u lahh huhuhu

Fakhruru said...

@Yaya Comel
most welkem ^^

pinkaira said...

Yeahh leh tgok dah..Tq!

MNoor said...

Terima kasih banyak2 fakhruru kerana bersusah payah memuat naikkan episod2 rancangan ini.

Ikhlas dari pak mat

Fakhruru said...

@MNoor
same2 ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright @ boLey paNdAnG-paNdAnG, jGn cUri-cUri : FakhRuru