Tuesday, February 5, 2013

7
Little Secrets

Gambar Biasa Yang Menghasilkan Imej Luar Biasa

Assalamualaikum (^___^)v
*kalau tak jawab dosa, kalau jawab AWESOME*

Bermula dgn hobi, kini aktiviti masa lapang pembantu pekerja di sebuah sekolah tinggi Kanada ternyata bertukar menjadi bisnes yg menguntungkan.. Itulah Joel Robinson (27) yg menggunakan kreativiti & ilusinya utk menghasilkan gambar yg luar biasa.. Gambar yg bagaimana? Lihatlah sendiri -->






Tuahnya bermula apabila syarikat pengeluar minuman Coca-Cola terjumpa hasil seni Robinson selepas dia memuat naik gambarnya di laman sesawang Flickr.. Tidak lama kemudian, syarikat tersebut menghubunginya & persetujuan dicapai oleh kedua-kedua pihak..

gambar yg menukar kehidupan beliau

Sangat kreatif, kan? Rasa teruja melihat gambar-gambar di atas.. Banyak lagi koleksi-koleksi gambar daripada Robinson nie.. Kalau korang-korang nak tengok, cari lar sendiri.. Ahakz!! (^__^)v

So, tuah ayam nampak di kaki.. Tuah manusia hanya DIA sahaja yg tahu.. Salam 1 Malaysia daripada beLog FakhRuru - lebih AWESOME daripada biasa (^__^)v

...ARIOS AMIGOS...
(^__^)v

JGN SHY-SHY CAT UTK B'KOMEN (^_^)v

7 comments:

Miss Xyz said...

Kenapa kreatif sangat? Memang kreatif!

luqman zakaria said...

semard giler..

Nurul Aini said...

Wah..memang awesome..cantik.

Fakhruru said...

@Miss Xyz
kan~ kreatif smpai speechless ktanya~ hahahaha!! ^^

FarhanahAdzlan said...

kalau imaginasinya luas memang boleh menghasilkan pendapatan yg lumayan. ceyy fikir duit je sbenanye ni hahaha

dngan gambar mcamni je dah boleh goyang kaki sambil makan megi like boss kat rumah hahaha

Mimie Najib said...

sangat2 menarik..sangat2 kreatif.. ^_^

noor liyana said...

memang kreatif..menarik..:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright @ boLey paNdAnG-paNdAnG, jGn cUri-cUri : FakhRuru