Wednesday, January 2, 2013

0
Little Secrets

Ein Frohes Neues Jahr 2013

Assalamualaikum (^__^)v
*kalau tak jawab dosa, kalau jawab AWESOME*


Ambik kau! Keluar bahasa Jerman sejibik di situ! Kau hader?! Hahahaha!! (^__^)v  Korang-korang pun dah boleh agak apa maksudnya kan.. Dah ada 2013 kat belakang tue.. Lu pikir lar sendiri! Hohoho!! =P

Walaupun sekarang dah masuk 2hb Januari 2013, tapi baru nak buat post ucapan Tahun Baru.. Hahaha!! (^__^)v  Akibat kekangan masa + internet entah macam apa entah.. Nie pun cuba berusaha dengan gigih juga mengupdate post..

So, nak pendekkan post, saya mengucapkan EIN FROHES NEUES JAHR 2013 aka SELAMAT TAHUN BARU 2013 kepada semua warga setia beLog FakhRuru.. Semoga kedatangan tahun 2013 ini memberi kita semua kebahagian + kekuatan + kesabaran + kenikmatan  + kematangan dlm apa jua yg kita lakukan, amin..

Akhir kata dari beLog FakhRuru, majulah sukan untuk Negara!! Erkk!! Tetiba pulak (-.-)"

video


...ARIOS AMIGOS...
(^__^)v

JGN SHY-SHY CAT UTK B'KOMEN (^_^)v

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright @ boLey paNdAnG-paNdAnG, jGn cUri-cUri : FakhRuru