Monday, May 6, 2013

8
Little Secrets

Praktikum - Dapat Title "Guru Paling Candy"

Assalamualaikum (^___^)v
*kalau tak jawab dosa, kalau jawab AWESOME*

Minggu lepas ada high tea rumah sukan STJ "Raja Melewar".. Kalau tak silap rumah merah kot.. Bertemakan "Candy Night", of cose cikgu FakhRuru kena nampak AWESOME.. Nak cari publisiti murahan katakan.. Ahakz! =P


Malam tue juga ada hadiah utk guru paling candy aka guru yg berpakaian mengikut tema lar.. Nak dipendekkan ceritera, op cose lar cikgu FakhRuru yg merangkul gelaran "Guru Lelaki Paling Candy".. Nak mati diorang tak pilih saya.. Ahakz! *tangan di bahu, mata pandang atas*


So, dapat lar tie satu sama dengan tupperware sejibik.. Boleh lar.. Yg penting gelaran tue.. Ahakz! =P Bagus juga lar sebab ada juga dapat tinggalkan kenangan AWESOME sepanjang berpraktikum di STJ nie.. Lagi beberapa minggu jer lagi nak habis.. Sob~ Sob~ Sob~

2 dari kanan adalah Guru Perempuan Paling Candy
2 dari kiri adalah Pelajar Paling Candy


I will miss this moment damn much! Thanks everyone because voting for me! Ahakz! Dah macam menang PRU13 dah.. Hahahaha!! =P Lepas nie gelaran apa pula nak sambar yek? (^___^)v

Happy beLogging from beLog FakhRuru
- lebih AWESOME daripada biasa -
(^____^)v

JGN SHY-SHY CAT UTK B'KOMEN (^_^)v

8 comments:

Dear KHY said...

tahniah2

Fakhruru said...

@Dear KHY
thanks!! ^^

Paly said...

tgk tuan le cam mane, hahaha.. gempak tol!

Fakhruru said...

@Paly
katanyaa~ hahaha!! =P

fardiyah said...

amboi..menang sakan >_< best!

Haruno Hana 하나 said...

tahniah! mungkin patut lebih warna warni macam candy.. lol~ haha..

kenangan berharga tu :)

Fakhruru said...

@fardiyah
hehe!! rezeki2 (^__^)v

Fakhruru said...

@Haruno Hana 하나
tue lar, xsmpat nk cri bju warna wrni dh.. rembat jer apa yg ada.. hoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright @ boLey paNdAnG-paNdAnG, jGn cUri-cUri : FakhRuru