Friday, May 17, 2013

4
Little Secrets

Praktikum - Countdown Terakhir

Assalamualaikum (^__^)v
*kalau tak jawab dosa, kalau jawab AWESOME*

Pejam celik pejam celik, dari 18 Februari - 17 Mei 2013, akhirnya tamat sudah sesi praktikum Cikgu FakhRuru AWESOME di Sek. Men. Sains Tuanku Jaa'far, Kuala Pilah, Negeri Sembilan selama 3 bulan.. Sob~ Sob~ Sob~ ='(


Siap ada countdown lagi tue.. Bulan Februari jer tak ada.. Hohoho!! Sekarang nie sedang menghabiskan sisa-sisa berhujung minggu di STJ.. Bila sudah terbiasakan diri di tempat orang, macam tue lar.. Rasa berat hati nak tinggalkan.. Huhuhu~

Walaupun dah tamat, ceritera-ceritera berpraktikum masih lagi berjela-jela banyak tak di ceriterakan (-__-)" aiyooo! Korang-korang tunggu jer lar yek.. Out sekejap! Nak pergi b'farewell party dengan anak-anak murid.. Tschüss!

Happy beLogging from beLog FakhRuru
- lebih AWESOME daripada biasa -
(^___^)v

JGN SHY-SHY CAT UTK B'KOMEN (^_^)v

4 comments:

fardiyah said...

tulah, bila kita dah biasa dengan sesuatu tmpt..sedih nk tngglkn tmpt tu.. :)

Bahrain Ramlan said...

lama jugak kamu berpraktikum, dari bulan 2.....

zainatul abu bakar said...

Oh kat stj..sy mmg org pilah cuma dulu tak sekolah kat stj la,hihi

Paly said...

terbaekk bro :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright @ boLey paNdAnG-paNdAnG, jGn cUri-cUri : FakhRuru