Wednesday, August 7, 2013

8
Little Secrets

Ungu/Purple! Tema Raya 2013

Assalamualaikum (^___^)v
*kalau tak jawab dosa, kalau jawab AWESOME*

Dah 4 tahun keluarga tak ada tema hari raya.. 4 tahun lepas juga lar kali terakhir saya beli baju Melayu utk raya sebab tema 2009 adalah biru.. Dan akhirnya utk Syawal 2013/1434 Hijrah kali ini, keluarga merancang kembali utk mempunyai tema raya iaitu UNGU/PURPLE! Excited sebab purple is one of my favorite color! (^___^)v

Memandangkan Syawal kali ini semua adik-beradik saya akan balik beraya di Yan, Kedah, meriah lar raya tahun nie! Dah ada tema, terpaksa lah utk pertama kalinya setelah 4 tahun membeli baju Melayu baru! Yeahhh!! Alhamdulillah, dapat sponsor daripada kakak (^___^)v


Hari tue pergi pusing-pusing satu Pekan Rabu, Alor Setar semata-mata ingin mencari sepasang baju Melayu murah + berkenan di hati, dapat lar sambar yg di atas nie.. Sampin tu abaikan, dapat free.. Hohoho! Tak sabar rasanya nak KACAK di pagi raya! Ahakz! =P

Pakaian semua dah ready! Sedia utk sarung sahaja di pagi raya! Korang-korang pula macam mana? Dah bersedia utk menyambut lebaran kali ini?

Happy beLogging daripada beLog FakhRuru
- lebih AWESOME daripada biasa -
(^___^)v

JGN SHY-SHY CAT UTK B'KOMEN (^_^)v

8 comments:

Innanie Ariffin said...

sama macam baju raya adik kita!

selamat hari raya!

Fakhruru said...

@Innanie Ariffin
boleh jdi geng rya lar nie! hoho!!

salam syawal jgk! ^^

Paly said...

tak sabar nak kacak tu yg lawak, hahaha...

# samat ari raya bro ..! ^_^

Norhasniza Khalid said...

cantiknya baju raya dia.. mesti hensem bila pakai ni..hihi
selamat hari raya dari mama...

Encik Suami said...

samalah.sy pun peminat wane purple.
siriyes ..skali tgk baju nie mmg cantik?brp rm nie?

nanti..upload la gmbr segak + kacak berbaju purple ye?

anyway..selamat hari raya aidilfitri.

Adhie Sunan Saifuddin said...

Cantik baju melayu... Selamat Hari Raya Aidilfitri Mohon Maaf Zahir dan Batin..

Tetamu Istimewa said...

Cantik warna ungu ni. Selamat Hari Raya Aidilfitri. Ceria-ceria selalu.

Bahrain Ramlan said...

sama dengan tema keluarga aku, purple. SELAMAT HARI RAYA>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright @ boLey paNdAnG-paNdAnG, jGn cUri-cUri : FakhRuru