Thursday, June 6, 2013

9
Little Secrets

Rahsia LELAKI di Kamar Mandi

Assalamualaikum (^___^)v
*kalau tak jawab dosa, kalau jawab AWESOME*


APA LELAKI LAKUKAN?

Daripada tinjauan yang dilakukan, wanita sering merungut jika lelaki sama ada suami/adik beradik lelaki mereka mengambil masa lama sewaktu masuk ke bilik air. Kenapa perkara ini berlaku? Ayuh singkap rahsia lelaki apabila mereka di bilik air.
  • Bilik air dianggap sbg ruang meditasi khas utk diri sendiri. Cukup privasi & amat ‘istimewa’ buat kaum Adam di seluruh dunia. Apabila sudah menghabiskan masa dgn pasangannya, bagi mereka di bilik air sahaja merupakan ‘masa’ utk mereka bersendirian. Tiada gangguan anak-anak, isteri mahupun panggilan telefon. Maka, mereka menikmati saat ini sebaiknya.
  • Ada lelaki yg tdk boleh terburu-buru sewaktu membersihkan dirinya. Harus dilakukan secara turutan. Jika mandi terburu-buru, impaknya mereka terasa seperti tdk lengkap dgn penampilan diri utk hari itu.
  • Mungkin menimbulkan perasaan tdk yakin utk berhadapan dgn org ramai. Bukan semua lelaki begini, hanya sebahagian sahaja. Ada juga yg boleh mandi hanya lima minit. Bergantung kpd individu.
  • Lelaki suka membaca apabila di dlm bilik air terutama ketika ‘melepaskan hajat’. Tdk kiralah berbentuk akhbar mahupun artikel mengenai isu semasa & juga politik. Selepas membaca, barulah mereka membersihkan diri.
  • Waktu ini dianggap sbgi masa utk berfikir ataupun mengetahui perkara yg terlepas pandang. Maka, jgn hairan jika terserempak si suami/ahli keluarga lelaki menjinjit buku masuk ke dlm bilik air. Cukup berlainan drp wanita.
  • Jgn dimarahi pasangan anda jika berada lama. Percaya atau tdk, lelaki lebih lama berada di hadapan cermin. Membelek mukanya dahulu sblm bercukur. Merapikan janggut sahaja sudah memakan masa 10 minit. Itu belum lagi mencuci muka, memberus gigi & juga melepaskan hadas besar. 
  • Wanita suka serkap jarang mengatakan lelaki berada lama di bilik air kerana mereka sedang melakukan onani. Setelah diselidiki sendiri oleh Maskulin terhadap 20 orang lelaki di Malaysia secara rambang, 8 orang lelaki mengaku melakukan onani di dlm bilik air & bakinya pula tdk. Maka mitos wanita sama sekali tidak benar tentang lelaki.
  • Jika yg merokok, mereka akan menghabiskan sebatang rokok dahulu terutamanya semasa membuang air bsr sambil berfikir. Alasannya kerana di bilik air mereka bebas berkhayal apa sahaja topik yg dirasakan menarik tanpa sebarang gangguan.

Jadi, wanita-wanita di luar sana, jangan marah jika lelaki berada lama dalam bilik air (^___^)v. Saya juga lama berada dalam bilik air.. Hahahahaha!! Tschüss!

Happy beLogging from beLog FakhRuru
- lebih AWESOME daripada biasa -
(^___^)v

Sumber: Maskulin

JGN SHY-SHY CAT UTK B'KOMEN (^_^)v

9 comments:

Farah Waheda Wahid said...

muahahaha... masa memula akak baca tajuk ni... teet... otak dah ke lain... tapi... lepas tu... tidak lagi...thanks for sharing...

Paly said...

mak aih... cam betol jer ni, hahaha

Fakhruru said...

@Farah Waheda Wahid
hahaha!! jgn pk bkn2 yek sblm baca =P

Fakhruru said...

@Paly
kan~ tsngat lar btoi =P

Fendy said...

betol gak...

Leeza dayasari [santai leeza] said...

mghabiskn masa di kamar mandi... stress kalau jadi org di luar yg menunggu.

Cik Puan Fadli said...

hahhh???..somi den masok blk ayaq sat jaaa...klu ut² pon xdo plak dia nak smoking dlm tuh...baik je kan somi den..hahaha..

Fakhruru said...

@Leeza dayasari [santai leeza]
kan~ bgi timing lar cmtu brpa lma leh stay dlm blik air.. hohoho

Fakhruru said...

@Cik Puan Fadli
hahaha!! somi akak bgi pluang kt akak tu stay lama2 dlm blk air.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright @ boLey paNdAnG-paNdAnG, jGn cUri-cUri : FakhRuru