Saturday, July 20, 2013

6
Little Secrets

Tamat Sudah Pengajian Selama 6 Tahun

Assalamualaikum (^___^)v
*kalau tak jawab dosa, kalau jawab AWESOME*

Pejam celik pejam celik, akhirnya cukup sudah pengajian saya sepanjang 6 tahun dalam Ijazah Sarjana Muda Bahasa & Linguistik Bahasa Jerman dengan Pendidikan di IPG Kampus Bahasa Antarabangsa, Lembah Pantai.. Perghhh!! Dah macam buat medic dah sampai 6 tahun.. Huhuhu~ (-___-)"

the place where i spend my 6 years life

Imbas kembali, start tahun 2007.. 2 tahun foundation + 4 tahun degree.. Fuhh! Lama betul rasanya belajar.. Member-member dah ramai dah yg kerja, dah ramai dah yg bergaji.. Saya? Sabor jer lar.. Ini keluar kalau tak jadi cikgu, tak tau nak kata apa lar.. Bazir jer belajar 6 tahun kalau macam tue.. Hohoho!


Posting? Mm.. Saya apply area-area kL & Selangor.. Tetapi sekarang rasa macam menyesal lar pulak apply area-area sana atas sebab-sebab tertentu.. Haishhh! Nak buat macam mana.. Menyesal dahulu pendapatan, menyesal kemudian tidak berguna.. So sekarang, tawakal jer lar.. Dapat mana-mana pun kita terjah. Janji dapat berbakti utk anak-anak bangsa... Cewahhh!! =P

Korang-korang, doakan yg terbaik utk saya yek! (^___^)v

Handsome tak cikgu Fakhrul? =P

Salam Ramadan 1434 Hijrah
- lebih AWESOME daripada biasa -
(^____^)v

JGN SHY-SHY CAT UTK B'KOMEN (^_^)v

6 comments:

ina said...

alhamdulilah..dh abis beljar pun..mudah2 ada rezeki jd ckgu..ada gaya la..hehe..

Fakhruru said...

@ina
amin.. thanks!

Eraz Fadli said...

Tahniah bro..

Fakhruru said...

@Eraz Fadli
tenkayu ^^

NurainSuperr said...

tahniah ^^

p/s : cikgu macho lah :P

Fakhruru said...

@NurainSuperr
hahaha!! tenkayu! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright @ boLey paNdAnG-paNdAnG, jGn cUri-cUri : FakhRuru