Thursday, December 23, 2010

6
Little Secrets

Kisah Kelmarin

Salam sayang semua! Mesti anda semua rindu saya, kan? *bajet lar pula* okay2, nie nak citer kisah kelmarin (bukan kisah kaisara ok). Saje jer ingin mengisi masa yang terlalu banyak t'buang ini.. Hehehe! =P

Semalam saya mengidam.. Ingat ape, perempuan mengandung jer ker yang boleh mengidam. Lelaki pun boleh lar.. Hahaha! *saya tak mengandung ok* =P

Kelmarin, setelah b'shOpping fOod dengan my sis (duit mak lar), terasa ingin makan & melakukan sesuatu. Antaranya :-


KEK MURAH & SEDAP
Dah lama dah rasa nak makan kek
Cuma malas nak beli *actually kedekut nak kuarkan duit*
Odw balik, my sis singgah di bakery jap
dapat lar cekau 2 slice kek
separuh harga daripada 1 slice kek Secret Recipe
asyik makan kek mahal jer =P

cOklat brOwnies & tiramisu = RM7.0o

PISANG GORENG
Then perut nie wat mOgok nak pisang goreng pula
my sis singgah lar sekejap di pekan Sg. Yan
dapat lar beli pisang goreng RM2.0o
tak sangka pula nak penuh 1 beg plastik
ingatkan RM2.0o sikit jer
rupanya sini bukan kL.. hehe~
pisang goreng panas! nyum3~ ^^

KEROPOK LEKOR
my sis : nak pisang goreng ker nak keropok lekor?
saya : kalau keropok lekor kat ner?
my sis : kat Pantai Murnie lar.. Tepi2 jalan tue
saya : mmm.. Ikut r, kalau nak keropok lekor, gO On jer *ayat selepas membeli pisang goreng*

Pergi lar pula ke Pantai Murni cari keropok lekor
Tetapi sampai2, terasa macam malas pula
my sis pun malas nak berenti
maka, tak beli lar keropok lekor
jalan2 pusing Pantai Murni jer
huhuhuhu~

DRIVING
OMG!! I was driving *sambil melompat keriangan*
saya menyuruh my sis teach me driving
sangat lar gelabi (gelabah + babi) =P
walaupun kaki & tangan menggigil
walaupun kekok nak control stereng
walaupun dijerit-jerit oleh my sis
tapi sangat b'puas hati *tipu giler*

kereta kancil yang dipandu
*nyibuk jer my sis nie*

PHOTOSHOOT
singgah sebentar di Tangga Kenari Waterfall
maka b'mula lah sesi b'fotografi
pOsing sana...
pOsing sini...
pOsing situ...
sangat lar menggedik adik & akak ini =P


Maka itulah 5 perkara yang saya mengidam kelmarin @ semalam. Tapi 4/5 saje yang t'makbul. Moralnya di sini, tidak semua perkara yang kita mahukan akan t'capai.. Hahahaha! *ayat tak boleh blah* =P


P/S : thanks very2 much tO my belOved sis.. Lagi 3 bulan anda nak b'pasangan, lepas nie dah tak b'dua2 dengan adikmu yang kacak nie dah =P

JGN SHY-SHY CAT UTK B'KOMEN (^_^)v

6 comments:

miza said...

adik yg pling kacak sesngat..
ishhh mnipu gler ko ru..hahaha

fakhruru said...

tipu b'dosa lar miza ^^

miza said...

tp ann ak x tipu nieh..
ru tmpar diri sndri..
jgn mnipu org..

fakhruru said...

mcm mna nie, sma2 xtpu
hohohoho~ ^^

Bazilah said...

mane gambar bawak kereta takde punnn haha

fakhruru said...

haha! sdang bwak keta, mna nk ada baz.. fokus 100%.. hahaha!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright @ boLey paNdAnG-paNdAnG, jGn cUri-cUri : FakhRuru