Thursday, July 21, 2011

0
Little Secrets

Pisang Berbuah Dua Kali


Mesti korang-korang tahu pepatah Malayu dulu-dulu "Pisang Tidak Akan Berbuah Dua Kali" yg membawa maksud sejarah tidak akan berulang.. OMG!! Konpem saya tidak akan percaya lagi pepatah ini selepas ini.. Nak tukar sikit pepatah ini "Pisang Masih Akan Berbuah Dua Kali".. Huhuhu~ T_T

Sebab apa? Firstly ingat tak lagi post saya yg bertajuk "Langit Tak Selalunya Cerah"? Sebelum saya beritahu, sila review balik post tue & baca ceciter 3.. Korang-korang akan tahu apa yg saya maksudkan di sini  *suspen tak? suspen tak?*

Benda yg berlaku pada keadaan yg sama, tempat yg sama, masa yg sama.. Tapi kali ini citer Harry Potter & The Deathly Hallows Part II pulak.. OMG!! Saya macam tak percaya.. Hati tertanya-tanya, kenapa saya? Why me? Huhuhu~ T_T  Memang unbelievable.. Rasa nak gelak guling-guling pun ada, sakit hati pun ada, geram pun ada etc.. Melayang lagi saya punya $$$  sighhhhhh~ (_ _!!

Lepas nie, konpem pisang itu tidak akan berbuah untuk kali ketiga dah.. Saya nak bakar terus pokok pisang tue supaya dia dah tak akan berbuah untuk selama-lamanya!  *sambil mencucuh api*  Kalau berbuah lagi, alamatnya pisang ini berhantu lar.. Huhuhu~ (_ _!!

"DOA ORANG TERANIAYA PASTI TERMAKBUL"


P/S : kalau selalu macam nie tiap-tiap kali, bankrup lar den jawabnya.. Huhuhu~

JGN SHY-SHY CAT UTK B'KOMEN (^_^)v

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright @ boLey paNdAnG-paNdAnG, jGn cUri-cUri : FakhRuru