Thursday, September 9, 2010

2
Little Secrets

Selamat Datang Syawal 2010

Sayu terpisah
hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
berhembus angin rindu
begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu
hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kaulah laguku kau irama terindah
tak lagi ku dengari
kau pergi... pergi...
sepi tanpa kata
terdiam dan kaku tak daya kau ku lupa
apa pun kata mereka
biarkan kenangan
berbunga diranting usia...


akhirnya
RAMADHAN kli ini tlah prgi
& d'gntikan dgn SYAWAL yg t'indah
xsngka kan
pjam clik pjam clik
dh 30 ari posa (bgi sspa yg xckup tue, jgn lpa gnti k)
rsa mcm bru smlm jer
1st day posa aku bkk sorng2 kt Mid =P

dan last2 RAMADHAN nie
bru lar aku nk t'pk
byk ke amal ibdat yg aku wat?
byk ke phla yg aku kmpul?
ckup ke smua nk tnggung dosa2 aku?
mmmmmm... (-_-!!
hnya DIA shja yg tahu...

RAMADHAN kli ini jgak
mcm2 pkra yg blaku
yg mnguji keimnan aku sbg hambaNya
org putih kta "sweet & sour"
hehehehe~ ^_^
bkak pOsa sOrng2
bkak pOsa ngn maggi jer
bkak pOsa ngn rOti + biskut
smbut bezday my beloved along
bkak pOsa ramai (follow post "gReat buka pOsa 2010")
emO sna sni =P
demam etc....

dkt nk SYAWAL nie plak
"ank drhaka" ini dpt blik BANDARAYA YAN
dpt gk smbar 2-3 hlai bju raya
bntu my sis wat Almond Yan (hehehe~ ^_^)
& last but nope least
tgas wjib aku tyme mlm raya
ltak kueh raya dlm bkas (tiap2 thun xpnh aku mis.. hehe~)

sO, sempena SYAWAL 2010 nie
sya MOHD FAKHRURROZI B MAT ARIS
ingin ssun sgla jari jmari yg ada ini
mhon ampun & maaf
andai ada clap & slah
spnjang sya brada d'dnia nie
"buang yg keruh, ambik yg jrnih k"
kpd yg byk wat slah kt i tue
jgn rsau
i dh ampunkn dh pon (^_^)V
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN


P/S : yg dkt, yg jauh tue, nk rsa kueh almOnd yan buatan tgn, jmput2 lar dtg ke rumah k.. hehe~ ^_^

JGN SHY-SHY CAT UTK B'KOMEN (^_^)v

2 comments:

farah hairuddin said...

slmaat ari raya ruru!!dtg beraya kt umah!!bju rye kaler ape??hehe...

Fakhruru said...

camat raya2 rah... ru pkai yg lpas nyer, bjmat crmat ktakan.. hehe~
rahhh, jgn mkn byk2 k =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright @ boLey paNdAnG-paNdAnG, jGn cUri-cUri : FakhRuru