Friday, September 12, 2008

0
Little Secrets

New Room

Hmmmm... Actually aku kebOringan.. Dah xtau bnda aper nk wat dah.. Asyik2 life ngadap internet jer 24 jam.. Huhuhu!!! Dah bOring sgt, mai cini aku nk citer kt korng ttg blik aku plak.. Jeng3x!! Mla2 aku smpai kt umh nie, aku dok kt bilik.... Cmner yek nk gtau.. Ala, bilik lar!! Xkan korng xtau apa itu blik kot.. Hehehe!! Bsar jgak lar biliknya.. Ak suka!! Tp, msuk jer bln 9, aku kena pndah blik coz tuan pnya bilik yg ak dok tue, akan balik.. Pndah blik sblah jer.. Fuhhhh!!! Bilik sblah lg ok dOohh.. Aku lbih suka bilik baru nie drp blik lama.. Nak tau naper?? Jom kita intai sekjap!! Hehehe!! :-)

Hahh!! Nie lar meja study aku.. & skali ngn laptop teman hdup ksyangan hngga akhir hayat ku :-).. Besar kan!! Siap sblah tue ada sofa mewah lagi tue!! Hehehe!! Jgn jeles :-)... Korng msuk jer bilik nie, meja nie lar yg korng nmpak dulu.. Actually xpnggil meja study pon xper coz aku bknnya dok study slalue pon kt meja nie.. Dok men internet jer.. Kui3x!!! :-P.. Atas meja tue ada 2 frame gmbar kwn2 bek aku, yg diorng bg sblm aku berhjrah ke cni.. Tiap2 ari aku tgok gmbar tue & buatkan aku sdih.. huhuhu!! Rindu dkt diorng........

Masuk jer bilik, korng toleh kiri, nmpak lar plak tmpat beradu aku nie.. Kui3x!!! Hah!! Nie lar dia tmpat tidur aku yg enak lagi slesa nie.. Hehehehe!!! :-)... Msti korng xcaya, siap ada tv lgi tue!! Jgn men2... Bkn snang nak ada tv dlm bilik.. Kui3x!! Tp aku nie jarang skit dok ngadap tv tue.. Al mklnlah, ngadap internet 24 jam.. Hehehe!! :-P.. Hahhh!! Korng nmpak xapa yg ats katil tue.. Hahhhh, tgok!!! Sejadah tue!! Bkn sbgai hiasan jer yek.. Aku xlupa kwjipan aku sbgai umat Islam wlaupun jauh mrantau.. Hehehe!! Astaga, xbek riak.. Ish3x!!! :-P

& last but not least adalah almari pkaian sgala bnda aku nie.. Terletak b'tentngan jer ngn aku nyer katil.. Nmpak antik jer kan.. Hehehe!!! Uishhhh!!! Ada sofa lgi tueee!!! Kui3x!!! :-)... Btpa mewahnya aku nyer bilik nie.. Jgn marah + jeles k.. :-P..
Hahh!! Itulah slok belok srba sdkit ttg bilik aku yg baru nie.. Cantik + cun x?? Jujur yek korng jawab.. Kui3x!!! Ppe pon, aku suka duduk dlm bilik ini!!!! Syg bilik... Hehehehe!!! :-)

JGN SHY-SHY CAT UTK B'KOMEN (^_^)v

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright @ boLey paNdAnG-paNdAnG, jGn cUri-cUri : FakhRuru