Saturday, May 19, 2012

0
Little Secrets

Dance Showcase UM 2012

Assalamua'laikum (^__^)v
*kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang*


Untuk kali keduanya, saya telah menghadiri Dance Showcase UM 2012.. Sila jgn salah faham yek, bukan saya yg menari di situ, tetapi hanya sbg penonton.. Huhuhu~  Walaupun dlm hati yg m'buak-buak ini nak sesangat berada di atas pentas & menari T___T

What can I say, I love dancing! Bila dapat tengok org menari pun saya dah b'puas hati.. Dlm masa yg sama, t'bayang dlm otak "haishh, kan best kalau aku atas pentas tue".. Huhuhu~ TERsasul pulak taip =P  Mcm mana lar nak improve bakat yg ada nie? Hahahaha!! (_ _!!

So, Dance Showcase this time was really awesome! Part yg paling best kali ini bila time Salsa Dance etc.. Wow!! Saya berasa terasa sgt jelous di situ!! Huhuhu~ (_ _!!  Overall mmg terbaik lar bagi saya.. Tahniah kpd mereka-mereka yg terlibat itu! U guys mmg break the legs! (^___^)v

So, kita tunggu pulak Dance Showcase semester dpn.. Apa pula yg bakal dipersembahkan? Tak sabar rasanya.. Dtg lar ramai-ramai semester dpn, masuk pun percuma.. Tak rugi pun *terpromote lar pulak* (^___^)v

"DO WHAT YOU LOVE TO DO"

P/S : ajom menari sorang-sorang dlm bilik (_ _!!

JGN SHY-SHY CAT UTK B'KOMEN (^_^)v

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright @ boLey paNdAnG-paNdAnG, jGn cUri-cUri : FakhRuru