Monday, May 21, 2012

2
Little Secrets

Colours Of 1 Malaysia 2012

Assalamua'laikum (^__^)v
*kalau tak jawab dosa, kalau jawab awesome*

UM Musical Dancer's Group
They are just awesome!

Kenangan manis! Kenangan masam! Kenangan pahit! Kenangan tawar! Kenangan kelat! & pelbagai lagi rasa yg ada, tdk akan dpt saya lupakan sampai bila-bila.. Pengalaman pertama join Citrawarna 1 Malaysia 2012 as a part of Musical Dancer's Group, mmg terbaik + segar dari ladang.. Missing already the moment~ T___T

Ucapan terima kasih sebenarnya perlu saya creditkan kpd my junior Izzati Bashar because dia yg telah mengiklankan benda alah ini sehingga membuatkan saya nak join sesangat, walaupun at the end dia sendiri yg tak masuk.. Hehe~ Kalau tdk, tak lar saya b'jumpa dgn mereka-mereka yg awesome di atas! (^__^)v

Even though pelbagai ragam-ragam + karenah manusia yg saya jumpa (ada yg emo, ada yg datang period tetiba, ada yg happy go lucky, ada yg manja-manja, ada yg sweet, ada yg annoying rasa cam nak bagi penyepak jer etc), tapi mereka-mereka tetap awesome! Orang kata, tak kenal maka tak cinta.. Betul tak? (^__^)v

korang mampu nak make up camnie? (^__^)v
thanks to Ezhairie Izwan aka Kyle Airie

& yg penting I have made a lot of friends there! Mmg sesangat hepi! Credit to all the 39 participants from UM/IPG KBA kalau saya tak silap for the unforgettable moments *tak perlu kot nak sebut nama, banyak sangat* (^__^)v  U guys did very well!!

Berharap hubungan kita nie masih lagi akan kekal sampai bila-bila, insyaAllah.. Ada pape events tarian lagi, roger-roger lar yek even though hanya utk jadi sbg penonton jer.. Huhuhu~ Last but not least, maafkan saya jika sepanjang Citrawarna ada tersalah bicara terkasar bahasa sehingga mengguris mana-mana hati pihak.. Manusia tak pernah lari drp membuat salah.. I am just who I am (^___^)v

me in pinky minky~ jambu sgt~ (^__^)v

"MEMORIES LAST FOREVER"

P/S : bila lagi lar dpt join benda-benda alah nie lagi.. sighhh~

JGN SHY-SHY CAT UTK B'KOMEN (^_^)v

2 comments:

eZHaiRie iZwaN said...

x mention nama tukang makeup

Fakhruru said...

@eZHaiRie iZwaN
amboi, nk kena mntion jgk ka.. oklah (^__^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright @ boLey paNdAnG-paNdAnG, jGn cUri-cUri : FakhRuru