Monday, January 23, 2012

4
Little Secrets

Welcome into the Family

Assalamua'laikum (^__^)v
*kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang*

Dengan lafaz bismillah, tanggal 15 Januari 2012 b'samaan 21 Safar 1433 Hijrah pada jam 10.41am saya mengalu-alukan kedatangan seorang lagi ahli baru dalam keluarga saya merangkap my baby.. Eh! Eh! Tersasul pulak.. Masa bila pulak saya kawen & tetiba ada anak nie? Konpius korang-korang semua.. Hahaha!! =P

Congrate to my beloved sister & brother in law yg alhamdulillah telah dimurahkan rezeki dgn dikurniakan seorang cahaya mata yg t'sangat lar tomei lotek mcm saya (_ _!! *sila muntah hijau sekarang*  Maka b'tambahlah seorang lagi anak sedara saya yg bakal memanggil saya Pak Teh.. Hohoho~ (^__^)v

Nama yg diberi "NOR SYASYA FIAMANILLAH BT NORSHAFINA".. Perghhh!! Tergeliat lidah nak sebut part last tue.. Huhuhu~ Tapi, nama itu mengingatkan saya kepada Teman Tapi Mesra.. Siyesly, kalau dia tahu, konpem dia bajet nama dia sedap (_ _!!

besar nanti jadilah budak yg tomei lotek
amin (^__^)v

"GIFT FROM GOD IS MORE PRECIOUS"


P/S : nanti saya kawen, dapat anak, nak letak nama apa ek? (_ _??

JGN SHY-SHY CAT UTK B'KOMEN (^_^)v

4 comments:

nadi said...

baby tuu comel.kirim salam dekat dia ;)kawen nanti,bagi je nama anak ali takpunn siti.takdelah susah nak sbot nama kann?hekhek,just kiding ;D

Fakhruru said...

@Nurul Nadiah Karim
hahaha!! very the klasik kn =P
btw, thanks ^^

Aisyah Basri said...

wah, sme ngan bday my mOm. hohoho ^0^

Fakhruru said...

@Aisyah Basri
ahakz!! ye ker.. pas nie bufday bla bufday bdk kcik nie, tringat lar sma bufday mak kmoo.. hohoho ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright @ boLey paNdAnG-paNdAnG, jGn cUri-cUri : FakhRuru