Sunday, January 1, 2012

0
Little Secrets

Happy New Year 2012

Salam 1 Malaysia...


Finally, the day is coming! Ciuuuu!! Ciuuuu!! Boommm!! Banggg!! Kebaboommm!! *sound effect bunga api*  Tahun 2011 sudah b'akhir, maka muncullah pulak tahun 2012.. Walaupun saya hanya menyambut di depan laptop sambil mendengar dentuman bunga api di luar tingkap, tapi tetap mengasyikkan.. Huhuhu~ *ayat nak sedapkan hati* T__T

Adakah azam korang-korang tahun 2011 dah tercapai? Hah! Jangan suka b'azam sana sini jer, tapi usaha nak mencapaikannya hampeh! Hohoho~ Saya? Alhamdulillah, beberapa azam 2011 saya sudah t'makbul.. Nak senaraikan, nanti korang-korang kata riak pulak.. So, biarlah rahsia.. Hohoho~ Tahun 2012 nie? Cuba untuk memakbulkan yg mana lagi tak t'makbul.. Huhuhu~ (^__^)v

Dear God,
Thanks a lot because gives me another year to live my life to the fullest.. May this new year 2012 brings me more joy, happiness and success in what I am doing, amin..

Untuk korang-korang yg selalu terjah singgah menyinggah di beLog saya yg tak seberapa nie, saya ucapkan SELAMT TAHUN BARU 2012 (^__^)v  Jangan nakal-nakal okay tahun nie.. Bagi yg masih belajar, belajar rajin-rajin.. Bagi yg sudah bekerja, kerja elok-elok.. Bagi yg tak buat apa, pandai-pandai lar utk hidup (^__^)v  So, saya ada hadiah utk korang-korang semua.. Just clik here :-



"LIVE THE YEAR TO THE FULLEST"

P/S : happy sweet beloved bufday to my Teman Tapi Mesra.. Bless be~

JGN SHY-SHY CAT UTK B'KOMEN (^_^)v

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright @ boLey paNdAnG-paNdAnG, jGn cUri-cUri : FakhRuru