Tuesday, September 6, 2011

2
Little Secrets

Did I feel Earthquake?

OMG!! ALLAHUAKHBAR!! Betulkah apa yg saya rasa?! Gempa bumi di kawasan BANDARAYA Yan, Kedah?! Huhuhu~  *dengan nada risau & takut* (_ _!!

Sedang sibuk menyibukkan diri dengan FB, tetiba dalam jam 0200am ++ terasa something wrong, bergoyang kiri kanan kiri kanan.. Terfikir sejenak dalam hati, "kepala aku nie tengah pening ker?" Then try tengok pintu atas rumah nie, nampak bergerak.. Gempa bumi kah?!

Terus jer bangun pergi dekat tangga.. Tengok kerusi yg saya duduk tadi, bergoyang dengan rancaknya (_ _!!  Dalam hati time tue hanya sebut "Subhanallah" jer.. Blur, tak tau nak buat apa.. Huhuhu~ (_ _!! Dalam beberapa saat jer,  semua kembali kepada keadaan asal.. Tenang, seperti tiada apa-apa yg berlaku...

Untuk kepastian, terus check FB.. Kalau betul apa yg saya rasa, mungkin ada warga-warga FB akan post status kt FB.. As a result, memang benar apa yg saya rasa! Member seangkatan BANDARAYA Yan pun ada juga rasa.. Ini buktinya :-


Thanks to Affan Nasaruddin for this info

Ya Allah,
Kau lindungilah kami, hamba-hamba-Mu di muka bumi-Mu ini.. Hindarilah kami daripada sebarang malapetaka, amin...

"EVERYTHING HAPPEN FOR A REASON"

P/S : camne nak tidur nie? (_ _!!

JGN SHY-SHY CAT UTK B'KOMEN (^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright @ boLey paNdAnG-paNdAnG, jGn cUri-cUri : FakhRuru