Monday, September 12, 2011

0
Little Secrets

Awesome Gadget Dari Chrome

Salam 1 Malaysia (^__^)v

Korang-korang semua sihatkah? Kalau tak sihat, ada saya kisah! Hahaha!!  *jahat giler mamat kacak nie* XD  Okay, sebenarnya saya nak share korang-korang yg menggunakan Google Chrome beberapa Gadjet istimewa.. Ini pun saya dapat daripada my beLogwalker iaitu Cik Amelyn Amir.. Credit to her! Thanks a lot for the sharing (^___^)v

So right now.. I will introduce you all with the awesome gadjets from Google Chrome! Like I said before, "Sharing is Caring, Caring is Loving, Loving is..." Selamat m'install yek korang-korang! (^___^)v


AVIARY IMAGE EDITOR


Bagi korang-korang yg sangat-sangat suka m'edit gambar seperti saya, ini salah satu daripadanya lar.. Ala-ala Adope Photoshop, tapi versi online punya.. Saya pun masih Newbie lagi, so sama-sama lar kita teroka jelajah benda alah ini (^__^)v


HOVER ZOOM


Ini pulak gadjet nak besarkan gambar.. Senang jer, korang-korang tak perlu susah payah nak klik gambar satu-persatu.. Just gerakkan cursor dekat image tersebut, maka besarlah ia dengan sendirinya.. Hehe!! XD  Terutama stalker FB yg suka lihat-lihat gambar seperti saya, amat mudah ada gadjet ini (^__^)v


TURN OFF THE LIGHTS


Inginkan suasana seperti wayang ketika melayan Youtube? Silalah install gadjet ini.. Hohoho! Just klik button Turn Off The Lights after korang-korang install, cahaya background akan menjadi malap sewaktu melihat Youtube & sebagainya melalui Google Chrome.. Tak adalah nak sakit-sakit mata seperti saya lepas ini (^__^)v


InsyaALLAH, kalau ada apa-apa yg menarik lagi, akan saya kongsi-kongsi dengan korang-korang semua.. Just wait & terjah lar my beLog selalue (^__^)v

"JANGAN TAKUT UNTUK MENCUBA"

P/S : bila lar moto nak sampai nie? Tak sabar nak rempitan dah (_ _!!

JGN SHY-SHY CAT UTK B'KOMEN (^_^)v

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright @ boLey paNdAnG-paNdAnG, jGn cUri-cUri : FakhRuru