Monday, December 28, 2009

0
Little Secrets

~Payed & Yan~ Part 1

Jgn d'sngka air yg tnang itu tiada buaya.. Itulah buayanya, my BFF si Payed aka Yed.. Di saat ptg Isnn (21/12/2010), ktika ku sdang ksyuk & leka bmain gamez di lptOp cOmpaq ksynganku, ttba alunan mzik dOwn frOm Jay Sean ft Lil Wayne bkmndang d hpOn ku.. Spa plak yg mngacO daun ku ini.. Hoho~ ku sgra ttap screen hpOn ku, "Payed Deutsch calling"

Aku : Hello.. SemekOm

Payed : Wa'lam.. Ngah wat per??

Aku : tgh ksyuk men gmz jer.. hoho~ phal.?

Payed : nie aku kt dpn SMK Dulang.. Mai r dtg ambik, xtau umh hg kt ner

Aku : What.?!! (smbil tngnga mlut yg bsar, lsung btu pOn leh msuk).. hg nie biaq betik yed..!! (msih lgi was2 thap cipan).. hg mai ngn per?? bus ker?

Payed : ngn mOto r.. btOi r nie.. ak kt dpn SMK Dulang nie.. Cpt r dtg ambk..

Aku : Ok2, ak dtg (msih lgi tpinga2)

Cpt2 ak siap, cpai sgala yg ada.. kuar2 jer pntu umh, ak tpk skali lgi.. Cpai hpOn, mncari Payed Deutsch & mnekan btang hjau, calling...

Aku : wOi yed.!! hg nie biaq btik nie.. jgn dOk men2.. huhu~

Payed : hahahaha!!! ak lwak jer lar...

Aku : citt..!! snget tOi r hg nie..

Payed : wOi.!! btOi r nie.! ak kt dpn SMK Dulang nie.. Mai ak bca "Pendaftaran Pelajar Ting. 1 2010 bla3........"

Aku : Yed.!! hg jgn men2 Yed.. ak xnak grak nie, ak xnk g mna2..

Payed : btOi lar nie.. cpt r, ak tnggu nie..!!

Aku : Ok2.. hg kt SMK Dulang kn.. Yg klling dia smua swah pdi tu kn.. Ok, hg ngdap skrang ke arh skOl.. Then hg bwk mOto hg straight ke arh knan.. Umh ak tpi jln jer, ak tnggu kt tpi jln.. nti hg nmpak lar..

Payed : Ok2.!! tutttttttt~

Ak pOn tnggu r di tpi jln dpn umh ak tue.. Mmg btik r Yed dtg, dgn mOto LC 135 mrahnya itu lbih kurang jm 2.30pm.. wOw!! gler ke per bdak nie.!! Itulh yg bmen d pkran ak saat itu.. hohoho~

Alang2 Owg jauh dh smpai, mka bmula lah ksah kmi di BANDAR YAN, KEDAH.. Jeng3!! Hohoho~ bgi chance r bdak jauh nie rhat skjap, sblOm mmulakan agenda pda ptg itu.. hoho~

Jm 5pm +++ tue, mrancang nk g mndi air trjun kt Titi Hayun, Yan. Bbekal kn keta kncil ayh aku yg d pndu oleh Yed, bgrak lar kmi mnuju ke dstnasi yg d tjui.. wOw!! Sngguh rmai Owg sdang bmndi mnda & bpicnic.. Xdpt nk mndi2, just jln2 & Obsrve tmpat utk mndi sOk pgi.. hoho~



Lpas puas2 Observe tmpat (ye lar tue, Obsrve Owg mndi mnda ada lar.. hahahaha~), kmi pOn grak mnuju ke Pantai Murni utk mlihat sunset.. Mmg tbek r sunset dia, cun sgtttt.. hoho~



Lma gk r lepaking kt ctue.. Dkt2 mghrb bru lar grak plang.. hoho~ mlmnya mmndangkn kdtngan bdak nie yg mngejut & tgezut, mka my hOuse xdk msak ppe lar as dinner.. sO, aftr Isyk tue, my mOm & dad ajk mkn kt luar.. Kmi pOn jOin lar 4 kaki, mkn kt ner ntah my dad bwak.. bOleh lar utk mnyenyang kn prut.. Nasi gOrng pattaya 2, teh O pnas 2, nasi gOrng kg, fresh Oren, nasi ptih tOm yam aym & srap lmau, smuanya dgn hrga RM20.. Murh ker.??

naluri sOrng kebapaan.. haha~

Blik umh. smbung tgOk tv & zzZZZzZzZzzzzZZz.....................


tO be cOntinue......


JGN SHY-SHY CAT UTK B'KOMEN (^_^)v

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright @ boLey paNdAnG-paNdAnG, jGn cUri-cUri : FakhRuru