Wednesday, December 28, 2011

0
Little Secrets

Quick Update

Salam 1 Malaysia (^__^)v

Rindu saya tak? Hehehe~ XD  Ok, fine! Saya dah lama tak update! Dah b'minggu-minggu tak update! Sebab? M.A.L.A.S.. Hahaha!! =P  Kalau korang-korang pergi tanya para beLogger-beLogger yg lain, nak b'beLogging pun memerlukan mOod jugak.. Betul tak? (^__^)v

Ini pun just nak quick update jer.. Pemberitahuan kpd semua warga terjah beLog FakhRuru bahawa tuan empunya beLog masih lagi hidup.. Pergi tolong Santa Claus sempena Christmas hari tue.. Hoho~  Yg tak dapat hadiah tue Santa Claus said "sorry".. Banyak sangat budak-budak baik tahun ini, jadi Santa terlepas pandang. Hadiah tak cukup~ T__T

Ok, sudah dgn merapu merapan! (_ _!!  Sekarang nie saya berada dalam mood study week. Final exam for this semester 5 is around the corner.. Mood : RELAX SUDAHHH~ (^__^)v  Hohoho~  Exam start 09/01 until 18/01.. Buka + nota semua masih lagi belum disentuh.. Mata dah serupa panda sebab 24 jam main games (_ _!!  Itulah saya bila dah masuk study week, selagi pressure tak sampai, jangan harap nak mengadap buku! Muka buku ada lar~ Hahahaha~ XD

ini gambar semester lepas punya study
semester nie belum start enjin lagi (^__^)v

Nama jer quick update, tapi panjang berjela jugak.. Hahaha!!  So, korang-korang semua, WAJIB doakan kejayaan saya yek! Ini adalah paksaan.. Hohoho~ (_ _!!  All the best kpd korang-korang yg bakal menghadapi exam macam saya jugak.. May ALLAH bless u all~ Amin~ (^__^)v

"STUDY BIAQ LEPAK, RESULT BIAQ GEMPAK"


P/S : maaf kpd yg menanti segmen tutorial~ nanti saya update ok ^^

JGN SHY-SHY CAT UTK B'KOMEN (^_^)v

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright @ boLey paNdAnG-paNdAnG, jGn cUri-cUri : FakhRuru