Tuesday, November 29, 2011

0
Little Secrets

Sila Jangan Ganggu Saya!

Jangan mengeluh! Jangan mengeluh! Jangan mengeluh! Sighhhhh~ (_ _!!  Kepala sudah berpinar-pinar dgn banyak benda yg perlu dilakukan & diselesaikan dlm masa yg singkat.. Itulah kehidupan sbg seorang yg bergelar pelajar universiti (_ _!!


See! See! My time table saya.. Khas saya buat utk santapan tatapan korang-korang semua.. Hohoho~ Itulah masalahnya bila semua nak dibuat last-last minit.. Mangsanya? Mereka-mereka yg sama waktu dgn saya jugak.. Hahaha!! *gelak guling-guling* (_ _!!  Nampak tersusun jer tarikh-tarikhnya.. I likeeeeee~ (_ _!!

Itu baru yg kerja besar-besar punya.. Jom saya plus kan pulak dgn kerja-kerja kecil setiap hari seperti exercises + tutorial + kerja sekolah *guna term kerja sekolah sebab bakal guru katakan* (_ _!!  LIFE IS SO WONDERFUL~ Hohoho~ (_ _!!


"NEVER EVER GIVE UP"

P/S : siyesly, saya tak sabar nak masuk study week~ (_ _!!

JGN SHY-SHY CAT UTK B'KOMEN (^_^)v

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright @ boLey paNdAnG-paNdAnG, jGn cUri-cUri : FakhRuru