Tuesday, October 4, 2011

0
Little Secrets

Jalan-Jalan Cari...

Tarikh : 01 - 02/10/2011
Hari : Sabtu & Ahad
Destinasi : kL --> Gambang --> Kuantang --> Temerloh --> kL
Ahli : Saya (FakhRuru), Payed, Bazilalala, Farah, Najiha & Ina Mok
Kenderaan : Inova
Tujuan : Terjah konvo Tapak aka pakwe Bazilalala di Universiti Malaysia Pahang (UMP) + jalan-jalan cari ikan patin + terjah rumah Farah

Saya tahu ramai yg menantikan post-post saya yg terhangat di pasaran, kan? (^__^)v  Mood tengah busy bila dah menjadi pelajar tahun 3  *terasa muda lagi* XD

Sebenarnya masih malas nak menaip.. Biarlah gambar yg menjadi santapan tatapan korang-korang kerana gambar menceritakan seribu ceritera (^__^)v


Congratulation Tapak (^__^)v
*bangga Bazilalala*

terasa macam saya pula yg b'konvo (^__^)v
*nak konvo lambat lagi*

jalan-jalan tambah kawan (^__^)v

suka giler gambar nie, smart!


seladang ohh seladang~

Farah's Family (^__^)v

"JAUH PERJALANAN LUAS PEMANDANGAN"

P/S : sapa datang konvo saya nanti wajib bawak bunga @ hadiah @ teddy bear (^__^)v

JGN SHY-SHY CAT UTK B'KOMEN (^_^)v

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright @ boLey paNdAnG-paNdAnG, jGn cUri-cUri : FakhRuru