Sunday, March 27, 2011

0
Little Secrets

26 March 2011

hepi bufday to me
hepi bufday to me
hepi bufday to FAKHRUL RURU
hepi bufday to me

Perghhhhh~ tak malu menyanyi untuk diri sendri.. Hahaha~ who cares, right? =) Finally i am already YOUNG 22nd (_ _!! Thanks a lot my dearest God because still give me another year to live life to the fullest...

Orang cakap saya dah tua.. Orang lar yang cakap, bukan saya yek *walaupun saya pon orang jugak* Tapi tak aper, biar umur & angka jer nampak tua, tapi hati tetap maintain muda.. I like~ hehehe~ =)

Wish? Hmmmm... Hanya satu jer yang saya pinta, agar saya masih lagi kuat untuk menjalani sisa-sisa hidup di duniaNya ini, amin...

So, dengan itu, saya MOHD FAKHRURROZI BIN MAT ARIS @ JAMALUDIN dengan ini mengistiharkan saya sudah 22 tahun *perghhhhh~ mengaku jugak* & nak ucapkan jutaan terima kasih tak terhingga kepada MEREKA-MEREKA & ANDA-ANDA yang tidak lupa untuk mengewishkan bufday saya.. Terharu~ *menangis teresak-esak* T_T

Selepas membuat kiraan semua, inilah bilangan bufday wish yang saya dapat sepanjang satu hari from 12am 26/03/2011 until 11.59pm 26/03/2011 *dasyat tak? dasyat tak?*

From FB ---> 66 orang
Message ---> 6 orang
Calling-Calling ---> 6 orang
Face to Face ---> 2 orang

Thanks a lot guys.. U make my life more beautiful

Thanks Payed for the celebration + belanja + hadiah
Thanks my litle sis. Juer for the cupcake
Thanks Dayah for belanja mcD
\(^_^)/


P/S : nothing special on this day ^^

JGN SHY-SHY CAT UTK B'KOMEN (^_^)v

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright @ boLey paNdAnG-paNdAnG, jGn cUri-cUri : FakhRuru